söndag 18 januari 2009

"Nu blir jag riktigt upprörd, Jim-Ture. Nu blir jag förbannad!"

Så kommer man hem efter att ha sett en rätt nice film (dock inte så bra som jag hoppats, men den var inte dålig! Skulle nog säga att den var en sjua, faktiskt), inser att brorsan har sin flickvän över så jag kan inte sitta på hans rum och se på Disney Channel hela kvällen.

Går upp på mitt rum för att ligga i soffan och drälla och se på TV, och vad ser jag?

JO, ATT MIN BROR OCH HANS FLICKVÄN HAR SNOTT SOFFAN FÖR ATT SOVA I EFTERSOM HANS SÄNG ÄR FÖR NÄRA TAKET!? VAD I HELVETE!?

Hur de fick ut den från mitt rum är en jävligt bra fråga för det är fan inte enkelt. Jävla idiot. Nu ska jag se Seinfeld och känna mig patetisk istället.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Chriss sa...

Bröder, de är inte bra till någonting. Antingen snor de ens möbler eller smittar ned en med förkylningar.

Ell sa...

Ja, herregud, vad ska man ha dem till?

Chriss sa...

Still trying to figure that out.