torsdag 29 januari 2009

Nu är jag arbetslös på riktigt

Jag gick upp ett idag. Det är nog det senaste jag vaknat i år, faktiskt. Jag klädde på mig strax innan tre, och det enda jag gjort förutom att äta frukost är att se ett avsnitt Kim Possible och diskat.

Idag är jag verkligen arbetslös, I'm telling you. Hittills har jag uppehållit mig genom körlektioner nästan varje dag, eller genom att träffa kompisar, men nu kör jag bara en gång i veckan, och mina kompisar jobbar eller går i skolan (och anyway så har jag inga pengar att fika för i alla fall), så nu är det slut.

Vad ska jag göra åt det här? Till att börja med ska jag läsa klart körkortsteorin: sen se mer Kim Possible. Sen göra distanstestet på det jag just läst: och se mer Kim Possible. Efter det ska jag söka jobb, och belöna mig med ett avsnitt (jag tror ni kan gissa!) Kim Possible.

Utan TV-serier skulle man nog vara oändligt mycket mer produktiv.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kim Possible är grymt bra, tänk om man ändå var lite mer som den bruden :D

Men det låter inge vidare att ha "arbetslösa" dagar. Det får du försöka ändra på :)

Ell sa...

Ja, Kim Possible är bäst! Jag ska nog bli som henne!

Äh, det är okej så länge det inte blir en vana! :P