tisdag 6 januari 2009

Chatten is the place to be

Har jag nämnt att jag har störda kompisar? Äh, stryk det där, hela Fefo är faktiskt stört. Vi har chattmaraton, det vill säga man ska sitta upp i tjugofyra timmar och vara inne i chatten, från 20.00 igår, till 20.00 idag. Idioter.

Jag har campat hos Martin och klarade att vara vaken till sju. Då hade vi sett Back to the Future II och III, och Pip (mitt nya namn på Dreaner) hade kommit över runt fem-sex någon gång. Efter det gick jag och la mig i några timmar (rykten säger att medan jag sov i soffan tittade de på Svampbob-filmen: jag känner mig smutsig), men Martin, Dreaner, Huvudvärk och Hejvillduhamincykel ' har faktiskt varit uppe hela natten. Galningar. Inte för att det var tråkigt, vi hade väldigt roliga diskussioner ett tag, och så lekte vi "Jag har aldrig", men... det är fortfarande sju timmar kvar. Herregud.

Min plan är i alla fall att åka hem när vi måste lämna lägenheten till visning om någon timme, så jag har aldrig varit särskilt engagerad i det här.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: