onsdag 14 januari 2009

"I live in heels, give me a pair of flip-flops and I'll trip all over myself."

Brenda Song (rubriken) och jag har ju mycket gemensamt. Hon skriver uppenbarligen dagbok också hela tiden, vilket ni kanske inte alls vet att jag gjort sen jag var typ sju. Jag har en hel låda med gamla dagböcker nu.

Men, nu handlade det här inte om det, utan höga klackar. De två senaste dagarna har jag varit helt humörsvänging, vilket var väldigt jobbigt eftersom det var ungefär ett halvår eller mer sen jag hade det sist. Hurra. Sen blev det kanske inte bättre av att jag hade en körlektion i måndags som inte gick jättebra

Ikväll är det dock lugnt, och körandet har gått bra. Och vet ni varför? Självklart är det för att jag hade högklackat på mig, jag är van att köra med det, och jag känner mig mycket bättre då. Vilket såklart gör det lättare att köra. Så, jag kör vidare på det (haha).

I'm gonna put on my old high heels
I'm gonna walk outta here on to the streets

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: