torsdag 1 februari 2007

Du är gåtan som jag aldrig löser klart

Jag hade tänkt säga massa grejer, typ jag hatar min historia b-lärare, men det skiter jag i.

Den här helgen kommer bli bäst, jag och Martin firar ett halvår på lördag, så vi ska ha pokémon-maraton med filmerna och sen ska jag gå upp och baka kladdkaka på lördag morgon och grejer. Och så kommer vi vara ifred hos honom i Uppsala också, mkt nice.

Dessutom är det Melodifestivalen på lördag kväll också, vilket jag kom på typ imorse och sen blev jag skitglad. Schlagernörd for ever!

Och sen ringde Wombat mig på lunchen och sa att han kommer till Stockholm ikväll och undrade om han kunde hänga med mig till skolan imorgon. Så den här helgen kunde typ inte börjat bättre, och jag och Zackrid var helt sjukt glada och försökte förklara för Henric och Marcus att Wombat är en levande legend och det kommer bli precis som att vara tillbaka i Skolhagen för en dag, nästan.

Jag är glad idag. :)

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: