torsdag 8 februari 2007

It won't be long, marks my words: time has come for Revenge of the Nerds

Vafan, fucking insikter som bara hoppar på en när man absolut inte har tid eller SJÄLVINSIKT nog för att brottas med dem!

"Ja, det börjar någon ny sci fi-serie på sexan som han tänker tvinga mig att se på...
Han har liksom fått för sig att jag är into sånt bara för att jag gillar Star Wars, Star Trek, Stargate och Special Unit 2! Jävla fördomar han har..." whinade jag om vad jag och Martin ska göra på fredag.

"Ja, verkligen, bara för att man gillar Star Wars, Star Trek, Stargate och Special Unit 2 så betyder det ju inte att man gillar sci fi!!! Det är ungefär som att tro att nån som gillar Backstreesboys, Take That, Westlife och N'Sync gillar pojkband!!!" sa Svedski.

Men vafan, jag är väl inte sci fi-nörd! Jag är Star Wars-nörd, ja, men vem kan låta bli att vara det, liksom? Och sen är jag nörd på massa andra grejer, men science fiction? Nä, där går fan gränsen!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Svedski sa...

Haha, jag ber om ursäkt om jag gav dig en otrevlig upptäckt ;)