tisdag 23 februari 2016

3 saker

Om man skulle ta och sno en lista från Chriss? Gasp, shock, horror!!! Det har jag aldrig gjort förr.

3 saker jag ser fram emot
:
  • "Att Jag lever, tror jag ska finnas i bokhandeln, så alla äntligen kan få ta del av den!" - Jag citerar helt enkelt Chriss här för jag är också taggad på det
  • Att börja skicka ut mitt nya manus till förlag
  • Ehhhh kanske att se Star Wars i IMAX imorgon? Eller löning på torsdag, det kommer sitta fint.

3 saker jag är rädd för:
  • Maneter
  • Att bryta fotleden igen bara för att det känns som en sån typisk grej jag skulle göra och då skulle alla ba "jävla idiot, hur klantig får man vara?" istället för att tycka synd om mig
  • Att Multicon blir skitdåligt

3 saker jag borde
:
  • Jobba? Sitter fan i bokningen och skriver det här men å andra sidan ringer ju ingen såattehh ...
  • Styra upp min Bullet Journal oops
  • Leta efter en vegansk tårta till min födelsedag

3 saker jag kan
:
  • Skriva (snor även denna från Chriss)
  • Springa 5 km utan att stanna (WOOH. Kanske inte superimponerande när man tidigare sprungit 10 km men fett nice efter den brutna fotleden)
  • Sticka (titta vad fint när allt börjar på S!)

3 saker jag inte kan
:
  • Bestiga berg
  • Franska
  • EVEN

3 saker jag blir lugn av
:
  • Låten Burnin' For You av Blue Öyster Cult
  • Klappa mina marsvin
  • Springa

3 saker jag blir stressad av
:
  • När saker inte går som de ska och jag inte vet hur man löser det
  • Jättejättemycket folk som skriiker
  • Folk i allmänhet????

3 saker jag ska göra i helgen
:
  • Jobba
  • Jobba lite till
  • Fira min födelsedag

3 saker jag har gjort den senaste veckan
:
  • Jobbat
  • Sett på dokumentärer om Mount Everest
  • Sprungit 5 km
True story.

Inga kommentarer: