onsdag 10 februari 2016

Januari i bilder

Nu känns det iofs som att vi är halvvägs genom februari, men jag är säker på att ni sitter som på nålar och ba OMGGG ELL VAD GJORDE DU EGENTLIGEN I JANUARI??? Här har ni svaret.


Gjorde fantastiskt ful nail art. Eller ok, älskade hur det blå glittrade, men det mosade till allting och blev jättedåligt.


Var Dino-Doris och tog årets första selfie!


Såg The Force Awakens igen och tog årets andra selfie, som troligtvis också är årets bästa.


Went to town på Disney-store och köpte nice grejer. USB-BB-8 använder jag som back-up till mitt skrivande. Känns fint!


Innan nyår köpte jag de mest amazing små dinokrukorna, och i januari hittade jag fina suckulenter till dem!


Gjorde mitt första riktiga försök till nail art och blev rätt nöjd ändå!


Styrde upp en Star Wars-hylla.


Gjorde mindre lyckad nail art.


Testade chiagröt/overnight oats som är min nya favoritfrukost. Ska skriva ett längre inlägg om hur det går med min veganism!


Ploppade ner en ljusslinga i en flaska och skapade the LED-light of Eärendil.


Var ute och sprang i minus 17 klockan nio en fredagskväll efter att jag jobbat hela dagen. Kändes inte helt friskt om jag ska vara ärlig, men det var nice ändå.


Blev mkt nöjd med mina snygga naglar, speciellt med tanke på hur awesome färgen är.


Fixade till balkongen. Tre dagar sen smälte allt bort. :(


Släppte biljetter till Multicon och firade med en Disney-kväll hemma hos Li! :D


Satt i receptionen i min snygga BB-8-tee. Dagens bästa reaktioner kom från en liten pojke som ploppade huvudet över disken och ba "jag gijjar din t-shirt" och från en tjej i 20-årsåldern som verkligen avbröt sig halvvägs genom vad hon tänkt säga och började fangirla. Bästa t-shirten. X)


Hade helt ok snygga naglar. Mest irriterad på att det lila var gammalt och inte stelnade som det skulle.


Chillade med min gerbil.


Jobbade i butiken och sorterade i våra lådor. Hotade med att döda alla som förstörde ordningen.


Köpte jordnötssmör pga ville känna mig som en riktig fitblr men insåg efter att ha testat den i ALLT att jag inte gillar jordnötter. Donerade burken till en mkt lycklig Trams.

True story.

Inga kommentarer: