torsdag 19 januari 2012

It's very... sonic!

Kommer till skolan. Hanna sitter på golvet.

Hanna: Jag ska visa dig något! Du kommer bli sååå avundsjuk!
Jag: Okej, få se.
Hanna: Jag fick ett välinslaget paket på Posten, och titta vad som fanns i det!

Hanna visar upp en bild på en sonic screwdriver, säsong 5-designen. Jag blir såklart avundsjuk. Joakim går förbi och tittar på bilden.

Hanna: Du kommer inte fatta vad det är...
Joakim: Det, eh, ser ut som en dildo.
Hanna: Det är en sonic screwdriver! Den lyser, och låter och är bara så mhhmmmmm!
Jag: Ja!
Joakim: Det låter ännu mer som en dildo när du säger så!

Joakim går. Jag och Hanna fortsätter diskutera vad man kan göra med en sonic screwdriver och hon lovar att ta med och visa den (den är uppenbarligen en riktig screwdriver också!? Min kan bara lysa...).

Ibland är det så jävla nice att gå till skolan. X)

True story.

Inga kommentarer: