tisdag 10 januari 2012

The dark fire shall not avail you

Fan. Morgoth vann. Igen. Jag tror det i alla fall, när jag räknade på de poäng jag var helt säker på var jag tio poäng ifrån godkänt. På en vanlig tenta skulle jag nog ha rättat mina egna poäng snällare, men man måste komma ihåg att Morgoth är inte snäll. Hennes rättningar på senaste tentan var helt cp, och hon vägrade lämna ut själva frågorna igen, så nu snodde jag helt sonika frågepapprena med mig. Sug på den du, balrogjävel!

Om det här går åt helvete och jag måste göra omtenta ska jag se mig själv som Gandalf (fast min lärare är rätt bra på det där med "yoouu shall not pass!", dock på ett oepiskt och sneaky sätt. Typ som Gollum: hon leder en visserligen till Mordor, men man kan ge sig fan på att det dyker upp ett honmonster på vägen och förstör). Jag (Gandalf) har blivit utsänd av en högre makt (CSN?) för att besegra tentan (Sauron) och först när jag gjort det kan jag lämna den här kursen (Midgård) bakom mig och segla till Raflappa (De Odödliga Landen). Det här är en perfekt metafor.

Nu ska jag tröstshoppa lite.

True story.

Inga kommentarer: