lördag 26 november 2011

Frisk!

Är fanimig typ frisk nu. Vaknar med lite huvudvärk och är småsnorig, men vadfan, så brukar det ju vara. Känner mig sjukt full med energi idag (typ en springtur skulle vara så jävla nice, men jag ska nog vänta ett par dagar för säkerhets skull. Det har hänt mig mer än en gång att jag bara "WOHO, frisk!" och så tar jag ut mig och blir sjuk igen). Ska använda den energin åt att... städa. \o/

Äh, inte bara! Jag tänkte vandra ner till Rusta och se om de har billigt julpynt jag kan ha i min lägenhet eftersom det ändå är första advent imorgon. Känner att lite julstämning skulle sitta fint faktiskt. Snö också för den delen (I love you, snö!). Dessutom är det klarblå himmel ute så vädret bara skriker att man ska ut och gå i det.

Känns oerhört nice faktiskt.

True story.

Inga kommentarer: