måndag 7 november 2011

Be Cruel To Your School (or the other way around)

Mitt schema kommer att ta kål på mig. Typ. Vid det här laget är man vad vid 9 - 16 i stort sett varje dag (9 - 12 någon gång varannan vecka om man har tur), speciellt som det oftast är 9 - 15... OKEJ, 10 - 15 för som vi vet har jag svårt att komma upp på morgonen ibland. I alla fall. Jag är van. Även när jag jobbar funkar det för jag har sett till att hinna åka hem mellan skolan och jobbet... det blir sjukt stor skillnad även om man bara hinner hem för att laga mat och äta den.

Men den här veckan! Alltså jag skulle behöva en vecka för att repa mig från Tjörnö, speciellt med tanke på det här med att vi blev av med typ två helgdagar när vi åkte dit och hem (och skolan verkar tycka att det var fritid, eh, ok?), men det får man ju inte. Då är det ju ännu roligare med 9 - 16 varje dag, som verkligen ÄR till 16. I shit you not, vi var visserligen klara med att ha dissekerat maskfan runt fyra, men sen var vi tvungna att kolla på prep i mikroskop i 45 fucking minuter till. KVART I FEM!? Imorgon börjar jag jobba fem - hur fan ska det här gå ihop!?

Heh, vem tror att jag kommer gå på alla mina föreläsningar den här veckan? Inte jag i alla fall...

True story.

Inga kommentarer: