lördag 5 november 2011

FaceBook Horses (18+)


Ni vet när man går in på vissa sidor man kanske inte borde vara inne på eftersom ett felklick kan leda till att datorn plötsligt är full av musik och film som man absolut inte tänkte ladda ner eftersom det är olagligt (och sånt sysslar vi väl inte med, eller hur?), så dyker det ju upp reklam med massa 'sexiga' brudar man kan få träffa (känner mig alltid väldigt taggad måste jag erkänna).

Den övre av de här två har hauntat mig ett tag, för jag har hela tiden tyckt att jag känner igen henne, men jag kunde liksom inte komma på varför. Men idag slog det mig plötsligt!

Bildkälla: http://www.susanscott.net/
Fick ni inte en liten aha-upplevelse nu?

True story.

P.S. Ja, är hemma från Tjärnö. Fanns inget att blogga om på slutet. Bara sjukt skönt att vara hemma helt enkelt. D.S.

Inga kommentarer: