onsdag 20 april 2011

Snart internet!!

Internet! \o/ Actually, jag är i skolan, så det är därför jag har internet. Men mitt Twitter-whinande hjälpte när Comhem kontaktade mig (via Twitter! De har en supportgrupp som twittrar. Hur kan jag få det jobbet?) och talade om att modemet väntat på mig i snart en vecka. Schenker har uppenbarligen inte gett mig någon avi, men det är ju Schenker, så är någon förvånad? Seriöst, de hatar mig, och jag hatar dem...

Det betyder dock att ni inte får några bilder förrän imorgon, för jag tvivlar på att jag hinner fixa något idag med tanke på all annan skit jag måste deala med idag (okej, inte SÅ mycket, men jag har jobb, Trams kommer, lite andra grejer), så  ni får överleva en dag till. Hårt. Men det är nice, för då kommer Trams vara helt ospoilad och bli allmänt dazzled när hon ser den. Får vi hoppas. Vore jättejobbigt om hon typ "eh, WTF, Ell, ska det här föreställa en lägenhet? Are you kidding me?" (alla som någonsin träffat Trams inser ju att hon låter exakt sådär. Snarare såhär då: "eh, ok, fin lägenhet, MMMM, CROWLEY!!!". :P), men det tror jag inte hon gör...

Och om någon undrar hur det är att bo ensam så är svaret - i bästa Nine-anda - FANTASTIC.

True story.

Inga kommentarer: