onsdag 16 mars 2011

Sjuk = so not fetch

Fortfarande sjuk. Går upp och ner. Hatar mitt liv. Inte för att jag varit hos doktorn, men de skulle säkert bara "I knwo what you have, but you've probably never heard of it".

Jaja, här får ni lite hipsters.
Via Roflrazzi
Via Roflrazzi
Via Roflrazzi
Via Roflrazzi
ALLA ÄR HIPSTERS!!!!!!

"Haha, Ell, jättekul..." tänker ni nu. Kom med nåt nytt!

HÄR FÅR NI MEAN GIRLS!!!

Allt är typ via Roflrazzi
Hehehe, jag vet att ni hatar mig, men jag hatar mig själv just nu också, så det är bara passande!

Jag tänkte faktiskt bara posta första bilden...

True story.

11 kommentarer:

Chriss sa...

XD XD XD

Vem är bruden i bilden bredvid Ariel? :O

elin sa...

FY FAN VAD BRA. dör. hahahahahahahahahahahaha

Ell sa...

Chriss: :D Jag tror det är Giselle från Enchanted!

Elin: HAHAHAHA, jag anade att du skulle gilla det!!

Chriss sa...

Ahhhh! Jag glömmer alltid bort att vissa delar av den är tecknad! XD

hanna sa...

Är även detta Zoey Deschanel-typen eller är det en snarlik typ av kvinna (som också bör hatas)? http://linakanritafint.blogspot.com/2010/11/quinnan.html

Linnea sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ell sa...

Chriss: Lätt hänt! X)

Hanna: Det är väl typ samma?

Linnea: HEHEHHEHEE! XD

hanna sa...

Japp, det tyckte jag också! Fast den här är lite mer eroootisk av sig. Zoey är mer lekfull, almodovar-kvinnan är lite mer sensueeeeell.

Ell sa...

Joooo, fast är ändå samma sak! :P

Anonym sa...

HAHAHAHAHAAAAAAAAAh, jag dog lite <3

Ell sa...

HAHAA, visst är det fantastiskt roligt? XD