tisdag 22 mars 2011

Geo is awesome

Kul med humörsvängningar! Mest för att jag insåg att jag har två biologiomtentor nu, vilket känns lagom roligt. Kursen vi ska ha nu, som är geovetenskaplig, verkar så sjukt rolig så jag vill inte förstöra den med jäkla skitbiologi. Jag gillar min linje, men jag hoppas verkligen biologidelen blir roligare framöver (det tror jag iofs, vi kan ju inte alltid syssla med mikrobiologi), för annars kanske man borde ha satsat på bara geovetenskap.

Jaja! Rolig kurs i alla fall. Vi ska ha en tenta på onsdag, men den är typ på det vi hade i höstas, så det borde vara chill. Sen en vecka utan föreläsningar för att jobba med något projekt, sedan fem dagar i Skara (awesooome), sen en vecka påsklov... sen en vecka med typ en heldagsexkursion och något mer projekt, och så sista veckan har vi typ heldagsexkursioner varenda dag, fast i Tumbatraken. Känns som att det kan bli skitkul ju. ^^

Men det kanske bara är jag...

True story.

Inga kommentarer: