fredag 27 augusti 2010

Snart frisk!

Jag ska lämna huset nu för första gången sen i söndags (och då gick jag bara till ICA). Mmm, känns bra! Jag hoppas att jag blir frisk nu för jag pallar faktiskt inte vara sjuk längre. Inte för att jag är helt bra idag, men jag har stuff to do, och då får man kämpa lite. Får väl ligga still hela kvällen sen.

Nästa vecka jävlar!! Skolan börjar. Jobbet börjar igen. Jag hoppas mitt schema lättar upp sen, för annars blir uppenbarligen skola 9-15, och sen jobb 17-21. KUL LIV. Men det löser sig det där, man får ju kämpa lite om man ska flytta hemifrån. Speciellt om man ska göra det före min fruktansvärt driftiga bror också...

Anyway! Livet börjar igen. Känns skönt, även om jag kommer sakna tryggheten av att vakna varje morgon, snörvla lite, och sen titta på MTVs Summer Marathon med 16 and pregnant...

True story.

Inga kommentarer: