tisdag 17 augusti 2010

På Linnzors begäran

Jag tog den här bilden på Mineur i fredags när Linnea och Elin sovit typ en timme var, för att vara lite dryg tänkte jag. Men nu har Linnea tjatat om den så mycket att jag var tvungen att blogga om det. Heh! Såhär snygga är de iaf när de lider av sömnbrist. Orättvist, kan man ju tycka.

Plus att jag tänkte att jag kan göra er uppmärksamma på att det är Elin som tagit bilden på mig här på bloggen. ;P

Något annat som är orättvist är att jag är sjuk, och jag fattar fan inte hur det gick till. Jag gick och la mig typ elva, sen vaknade jag halv ett och då mådde jag plötsligt dåligt. Så jävla orättvist bara. Jag behöver ju jobba den här veckan!

Life's a bitch... but then again, so am I.

True story.

5 kommentarer:

Linnea sa...

HAHAHAHHAHAA
AHAHHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Linny the Hobo sover på Mineur. Helt sinnessjukt roligt.

Och och och bilden på dig är så sjukt snygg! Uppmärksammade den redan innan du använde den här, fettttt snygg. Fast det är du ju jämt.

Ell sa...

Det är en så bra bild! XD

Hahaha, tack! :D

anonym zooeyhater!!!! sa...

här är länkarna om vårt hatobjekt zooooooey! den här tjejen är inte så hatisk men citerar en tjej som är sjuukt hatisk: http://blogg.aftonbladet.se/lisamagnusson/2009/11/romantiska-komedier-kvinnor-man-och-stereotyper

(lisa magnusson är för övrigt sjukt nice och arg!)

http://isabellestahl.wordpress.com/2009/11/12/den-lagom-arty-tjejen-som-popkillar-vill-ha/

hon kritiserar också själva zooey-karaktären!

Ell sa...

Åh, tack, du anonyma Zooeyhater! Ska vi starta en klubb för andra anonyma hatare??? :D

Älska citaten dock. Suger att man inte kunde läsa det inlägget!!

anonym zooeyhater!!!! sa...

jag håller med, hata lösenordsbloggar MORRRRRR. och hata att det inte finns några fula bilder av zooey på google.

klubb låter bra. om vi kan ha ett klubbhus!