onsdag 28 april 2010

"Sir, I'm gonna have to ask you to exit the doughnut!"

Bra bild. yeah. Nej, men såhär ser mitt skrivbord ut just nu. Med en nyinköpt affisch. :D Jag bytte ut den mot Man in the Iron Mask-affischen jag hade förut (intressant nog får man upp den filmen om man söker på "Iron Man" på Discshop). Ni ser även min nya snygga stereo (minus en högtalare). ^^

Jag har varit seriös (XP) och köpt såna där svarta hängare till för jag tänkte att det blir snyggare så. Någon dag - typ när jag flyttat hemifrån - ska jag köpa tavelramar och rama in alla mina affischer så att de ser lite seriösa ut på riktigt, men det här får duga så länge.

ANYWAY, nu ska vi inte prata om mina affischer (för jag vet att min pappa dör lite inombords över att jag aldrig växer upp när han läser sånt här ;P), utan det viktigaste som händer idag... IRON MAN 2!!!! YEAH, FUCK YEAH, så att säga!

Mmm, jag är fett taggad. Ska nog se trailern igen innan jag går och äter och sånt där annat tråkigt man måste deala med innan man får gå på bio (typ tvätt. Och jobb. Herregud).

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Jag vill också se Iron Man 2!!!!!! :(

Ell sa...

Kom hit och sen den igen med mig! :D