måndag 5 april 2010

Bling

UNTZ UNTZ UNTZ, mitt nya bling. Min gamla klockas batteri dog, och mamma kunde inte byta så jag köpte en ny. Vilket får mig att låta som Paris Hilton, men mamma köpte klockan för tjugo kronor på Tradera och den trillade av min arm hela tiden, så att köpa en ny var mest en bra idé. Dessutom var den här snyggare. :D

Annars händer inte så mycket, som vanligt. Chillade runt med Zackrid idag, vilket alltid är nice eftersom vi alltid har så mycket djupt att diskutera. Typ Script Frenzy, sir Arthur Conan Doyle, eller vem som egentligen skrev The Bro Code...

Sen nu funderar jag mest på om jag ska se Tropic Thunder ikväll eller inte. Jag vet att jag vill se den, och jag har (som ni säkert märkt) inga som helst problem med att se en film hur många gånger som helst (om jag inte tröttnar på den förstås)... men just nu frågar jag mig själv om att se den kommer leda till att jag stillar in craving, eller om det kommer leda till att jag vill se den imorgon med. Jag har nämligen inte tid att se den varenda dag den här veckan, så det är ett dilemma.

Äh, who am I kidding? Vi vet alla att jag kommer att titta på den. Men första jag ska nog catcha up lite på Lost! Inser att jag ligger ungefär två säsonger efter, men jag tror nog jag ska hinna ikapp lagom till 23 maj när SISTA avsnittet visas. FATTA SISTA AVSNITTET AV LOST. Så jävla coolt ändå.

True story.

Inga kommentarer: