lördag 24 april 2010

Shopping!!

Fan vad jag har shoppat idag!! Den här jävligt snygga saken har jag köpt, och sitter och lyssnar på soundtracket till Kick-Ass genom. Jag kände att det var dags för en uppdatering av mitt CD-lyssnande - speciellt som man numera kan spela musik direkt från MP3n (ja, jag minns i min ungdom när man fick använda sig av ett par gamla datorhögtalare för att spela MP3ns musik högt).


Sen ska man ju inte glömma att jag är tjej, så jag köpte ju skor också. Båda är ganska mycket snyggare i verkligheten än på bilderna, men jag tänkte i alla fall visa. :D Nice nice!!!

Till sist köpte jag också träningskläder för Stadium hade ett nice erbjudande, och jag har inte ändrat träningskläder på, tja, flera år så jag tänkte att det kunde vara dags för det. Nice är det i alla fall! :D

Shopping gör mig nog lite för lycklig...

True story.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stereo! Jäklar ja. En stereo är ju bra att fixa inför flytten. hahaha, ska nog ha en stående hos pappa men kommer ihåg om den är hel :P

Snygga skor! :D

Ell sa...

Jo, de är ju väldigt smidiga liksom! :P

Tack! :D