tisdag 20 april 2010

SpringCross

Jag är lite (läs: väldigt) taggad på SpringCross nu i maj. Är nåågon på att springa med mig? Eller åtminstone på att vara där och heja eller nåt? Jag tycker det verkar kul iaf, och lite av en utmaning eftersom loppet är på 6 km och jag aldrig sprungit längre än 5 förut. Men jag har ju några veckor på mig att fixa det! :D

Annars funtar jag även på att springa något millopp i höst, typ Tjejmilen eller något. Mest för att ha något som motivation för att träna ordentligt under sommaren liksom.

FAST MITT EGENTLIGA MÅL är ju Jubileumsmaratonet år 2012!! Jag har redan sagt att jag ska springa maraton det året, och då känns det ju extra coolt om det råkar vara ett jubileum samtidigt liksom. Niiice. Tycker jag iaf! :D

Anyway... är någon på? :D

True story.

3 kommentarer:

Zackrisson sa...

Jag är jättepå! Är sugen på att springa själv också, men varslet kan vara lite kort... XO

elin sa...

Jag är inte taggad på SpringCross för jag är för otränad just nu MEN jag är lite pepp på att träna så att jag kan springa Tjejmilen i höst. Det skulle kunna vara sjukt nice faktiskt, och det var längesen jag sprang något lopp... Hm. Men jag måste tänka på det lite!!!!!

Ell sa...

Zackrid: Jaa, du kanske är ursäktad för att du inte är i form dock... ;P Men kommer du och hejar på mig?

Elin: JAAA, Elin!!! Du vet att du vill!!! :D :D :D