onsdag 17 februari 2010

One million giraffes

Vem vill inte ha en miljon giraffer?

I KNOW RIGHT.

Alla vill ha en miljon giraffer. Det finns INGENTING dåligt med en miljon giraffer. Bara tanken på en miljon giraffer gör mig jättelycklig! Jag menar, om jag tänker på alla giraffer som finns i hela världen, då blir jag väldigt glad, och det är bara omkring 200,000, så om jag tänker på en miljon giraffer då blir jag ungefär FEM gånger så lycklig.

Någon som verkligen vill ha en miljon giraffer är Ola från Norge, som har hemsidan OneMillionGiraffes.com Han har slagit vad med sin polare om att han ska få en miljon giraffer innan 2011, för hans polare tror inte det är möjligt. Nu har han en halv miljon, och behöver fler!

Det enda kravet är att man måste göra giraffen själv och att man inte får göra den på datorn, men det gör ju ingenting för vem behöver inte lite mer giraffer i tillvaron? Nej, exakt. Själv har jag bara skickat in en giraff än så länge, som min bror tekniskt sett gjorde, men jag ska definitivt göra fler.

Så som sagt: life is short - draw a giraffe!

True story.

4 kommentarer:

Cykel sa...

Hahahaha, vad fantastiskt!!! :D Så gullig sida. Jag ska hålla utkik efter tillfällen för att skapa en giraff!

Ell sa...

Gör det!! Jag ritade två nya idag, ska skicka in dem sen. :D

Ch sa...

åh fett nice! :DDD kanske ska försöka sticka en giraff 8D

Ell sa...

Ja, det vore episkt!!!