lördag 20 februari 2010

Musketörfestivalen

ÅHÅ! Idag slog jag upp DNs kulturblad och insåg att Johannes Bah Kuhnke ska vara med i Melodifestivalen - och framföra en rockballad om jag förstod det hela rätt. Detta gör mig förstås överlycklig, eftersom jag sett musketörerna och vet att han är ganska bra på sånt.

Fast jag är lite ledsen för jag är rätt säker på att han inte kommer ha sitt snygga d'Artagnan-hår, och utan det så ser han ju ganska tråkig ut. Men melodifestivalen handlar ju inte bara om snyggt hår, det handlar ju om bra låtar, så förhoppnings blir man inte alltför besviken.

Hmm, fast det här påminner mig om hur bitter jag är för att Musketörerna inte kommer visas igen förrän 2011. Vad är det för skit liksom? Men men, man har ju mycket att se fram emot.

ÅH, hoppas han har den gitarren på scen! Det vore awesome! Fast jag tror inte på det heller. Egentligen borde han tagit med sig de andra musketörerna och ställt upp som dem istället. Much more awesome.

Nu blir jag lite taggad på att spela med min Musketörfamilj på Sims. Hmmm...

True story.

Inga kommentarer: