måndag 15 februari 2010

Positivt

Man ska vara positiv, så här kommer tio positiva grejer:
  1. Solen går upp 7.25
    Det är awesome! Jag lämnar huset ungefär då och äntligen är det ljust vid den tiden. WOOOHO. Allt som saknas nu är att solen är uppe när jag vaknar, men det här räcker så länge!

  2. Jag ska jobba imorgon
    Vilket egentligen är drygt för det är hårt arbete att jobba med pappa, men jag behöver verkligen pengar så jag tycker det är sjukt nice att jag kan göra det ändå!

  3. Jag har ett jobb på g
    WOHOOOO. Mer om det om det blir av.

  4. Biggest Loser-final
    Mmmm, jag älskar Biggest Loser-finalerna!! Alla har gått ner så mycket och är så snygga och mår så bra och det är allmänt niice.

  5. Jag ser Zodiac
    Jag stressade skitmycket förut idag, så nu är det nice att sitta ner på puffen och se på Robert Downey Jr.

  6. Robert Downey Jr är fortfarande het
    Mycket positivt. Så fort jag känner mig nere kan jag titta på min mobil och så blir jag gladare igen. Kanske lite för glad...

  7. Det är fortfarande askul att gymma
    Spelar ingen roll hur dåligt humör jag är på, jag blir alltid lika glad av att gå till gymmet. :D

  8. Pastagratäng
    Vi åt pastagratäng idag. Man ska aldrig underskatta värdet i god mat!

  9. Det är fortfarande snö överallt
    Sjukt nice! Vitt och fint överallt. Jag kommer antagligen ha snö på min födelsedag, WOHOOOHOHOHOOO.

  10. The Buried Life ikväll
    Okej, tekniskt sett visas the Buried Life ungefär när jag vaknar imorgon, men jag kan fortfarande njuta av att få se det imorgon. :D
True story.

Inga kommentarer: