lördag 24 mars 2012

Fuck you, sjukdom

Nu ska vi se om bilden syns, eller om blogger inte är smart nog för det. Not that it matters, kan ju bara fixa till det på datorn som står två meter bort, meeen det är ju alltid mer nice när man slipper resa sig - speciellt när man är sjuk.

Har för tillfällt gömt mig i ett "Mount Doom av filtar" för att citera Zackrid, i hopp om att kunna förgöra Härskarsjukan i dess eldar. Okej, så sjuk är jag inte, men vadfaaan jag skulle ju inte bli sjuk i år! Tre månader är iofs ovanligt bra för att vara jag, men ändå. Skitimmunförsvar.

Har för övrigt haft ihjäl min ampellilja (seriöst, jag övergödde den!? Efter alla år utan näring så ger den upp när det ska bli bra igen). Fulaste av mina växter, men den har varit med mig i tre år så det är sorgligt. Vet inte om jag har någon chans att rädda den, eller om jag ska skaffa en ny (eller SMSa Martin och be om en ny, han brukade iaf ge dem till alla som stod still länge nog). Tur att palmen och kottepalmen frodas iaf (och svampen som bor i palmens kruka. Vet inte vad jag ska göra åt den).

You can call me crazy plant lady, om jag inte redan sagt det.

True story.

Inga kommentarer: