söndag 31 oktober 2010

Halloween

I'm a panda. *points to ears*
Halloween idag. Igår hade Elin fest med halloween-tema, så jag var en panda. Eller tanken var att det skulle vara slutty panda, meeen jag vet inte hur bra jag lyckades med just den biten. MEN jag sydde fan min egen pandamössa på typ en timme, så jag tycker det var en nice outfit i alla fall.

Nu har jag och Meglio filmkväll via MSN. Vi såg 30 days of night nyss, och nu tittar på Exorcisten. Hon är lite sur för att jag inte sett den innan tror jag. Hur som helst är det nice. Man måste se på skräckfilm på halloween känner jag, och ingen annan verkade taggad. Plus att via MSN så är jag hemma och kan sätta igång med NaNo så fort klockan blir tolv.

Är väldigt taggad på NaNo faktiskt! Jag började med en idé om tidsresor och vuvuzelor, och nu har den spårat totalt och involverar massa asagudar och dinosaurier och allt möjligt. Kommer nog bli väldigt intressant att skriva. :D

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Du var skitsnygg som panda, ju! :D

Ell sa...

Haha, tack! :D