måndag 4 juni 2007

I get by with a little help from Friends

RACHEL: Um, ok, uh, oh god, um, when you and uh Ross first started going out, it was really hard for me, um, for many reasons, which I'm not gonna bore you with now, but um, I just, I see how happy he is, you know, and how good you guys are together, and um, Monica's always saying how nice you are, and god I hate it when she's right.

JULIE: Thanks. Hey, listen, would you like to go to a movie sometime or something?

RACHEL: Yeah, that'd be great. I'd love it.

JULIE: I'd love it too. Shoot, I gotta go. So, I'll talk to you later.

RACHEL: All right, Julie. [Julie leaves] What a manipulative bitch!

****

Jag tar en paus ett tag nu. Inget Feffo, ingen bilddagbok (fast jag kollar väl in mina kommentarer där någon gång om dagen), inget Helgon. Kanske lite Popmundo om jag orkar, och några bloggar, men jag ska hålla mig borta några dagar nu. En vecka om jag orkar.

Jag behöver det hur som helst. Det har varit jobbigt de senaste månaderna, och även om jag trodde det var lugnt bevisade den här helgen att det nog inte var så. Så det blir lite exil tills jag är på rätt sida igen. Ifall nån undrar.

That's enough of that shit.

Dagens :D
Jag vill ha skivan It's Glamrock!

4 kommentarer:

Chriss sa...

Gör vad du behöver - I'm on your side, baby!
<3

Ell sa...

Awww, vad bra! :D :D

Anonym sa...

Ta en paus om du behöver. Det är kanske smart.
Men du ska inte bry dig om ifall folk inte kan tänka tillräckligt för att låta bli att göra andra ledsna. Du är bättre!
Här, läs nåt smart och bra: http://somenspegelboll.blogspot.com/2007/05/these-boots-are-made-for-walking.html

Ell sa...

Nej, jag ska väl inte det. :P

Hahaa, det där tar jag som en komplimang! :D