onsdag 13 juni 2007

Den som sover syndar inte - är Henric verkligen vaken?

Igår var jag ute och tog en promenad med Zackrid och jag fick höra Årets Mest Upprörande Grej. Det här är alltså något som är värre än när Linda och Johan gjorde slut (efter tre år, för oupplysta), det är helt absurt. När Horace Engdalh tog inte "Helt Jävla OTROLIGT" som ord i ordboken så tänkte han på det här.

Henric är inte på Hultsfred.

!!!!

Sen första dagen jag träffade Henric har han pratat om tre saker; kaffe, vin och Hultsfred. Helst allihop samtidigt. Och alla som träffat Henric vet att om det är något han är bra på så är det att prata, "det är att få tyst på honom som är problemet" för att citera Shrek. Elias vill till och med skapa kaffesorten Henric, och marknadsföra den med sloganen "när du får oväntat besök och inte vet vad du ska prata om".

Hursomhelst, det har varit Hultsfred hit, Hultsfred dit hela året, och jag trodde att nu när det äntligen är dags för detta, det allra heligaste inom S2b-kulturen, då är han hemma! Syndaren är hemma från Syndens Näste nummer 1! Jag kommer nog aldrig hämta mig från den här chocken.

Varför, Henric, varför?

That's enough of that shit.



Jag tänkte ha en bild på Henric, men jag orkar inte bli stämd, så ni får denna symboliska bild istället.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Oj! Det låter allvarligt! :O

Ell sa...

Det är helt galet! :O