tisdag 12 juni 2007

"I already have one female to worry about. Her name is Enterprise."

Haha, älska den bilden!

Jag har läst lite väl mycket Meg Cabot på senaste tiden och har ett sånt ENORMT sug av att se Star Trek just nu, det är galet. Visserligen har jag ju första säsongen av TNG på datorn, men jag vill se Original Series (vilket har lite att göra med en viss crossover-fic som Trams tipsade mig om) eller Deep Space Nine (som jag visserligen brukar säga att jag tror är dålig, men heeey, man kan väl ändra sig?)... eller möjligen Voyager. Och det är inte omöjligt, förutom OS förstås, för jag har... VHSer och min Q-box (ja, Q har dykt upp i typ alla serier utom första) att roa mig med. Får se om jag får tid över.

Japp, jag är tillbaka. Och jag har inget intressant över huvud taget att säga, så jag tänker inte låtsas om det heller. Men vi får ävl se, det kanske händer nåt man kan rapportera om. Jag tänker iaf med spänning följa hur förhållandet mellan en viss ninjapirat och en viss groda utvecklas. Stay tune är allt jag säger!

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Gud vad du är rolig :P

Det är bra att du är tillbaka, i alla fall! :D (Även om du kanske inte var speciellt borta för mig, men ändå :P)

Ell sa...

Jag vet, jag är skitrolig. ;)

Jaa! :D