torsdag 11 januari 2007

I am your destiny calling

Poängen var väl att när hoggy la ner skulle jag sitta mindre vid datorn, och visserligen kanske jag dragit ner på allt det där slöklickandet i korridoren eftersom den inte finns längre, och Feffo helt enkelt inte är samma sak. Jag lyckas inte fastna för Feffo, jag hatar det, men så är det. :/ Hur som helst har jag inte kommit närmre att skaffa något jäkla liv bara för det, och inte har jag börjat spela TV-spel eller pokémon eller ser på TV för det. Heja mig. -_-

I måndags natt hade jag ångest inför den stundande skoldagen, och eftersom min dygnsrytm var helt åt helvete så kunde jag såklart inte sova heller utan låg uppe till fyra och läste min dagbok från förra året. Det var hemskt intressant, bättre litteratur finns inte, och inte blev det tråkigare av att den från början bara handlade om Harrison Ford och sen på något sätt gick över till att bara handla om Martin. Ehum.

Men det roligaste var att jag på ett ställe - för att vara exakt den 23 maj förra året - skrev nåt i stil med "jag skulle göra vad som helst för att få vara sådär nykär igen - vad som helst!" efter att ha läst min dagbok från två år sen då jag precis blivit ihop med Jojje (ett och ett halvt snarare, då). Folk som är nördar på mig - det vill säga ingen alls :( - borde ha koll på det här redan, men jag säger det ändå: det där var precis en vecka innan jag träffade Martin i den där tråden på hoggy.

Jag misstänker att det är sånt där som gör andra människor religiösa: själv tog jag det bara som en bekräftelse på att det faktiskt stämmer att så länge man bara håller ut ett litet, litet tag till när man tror att det inte kan bli värre så löser det sig nog. Förr eller senare. Och det är ju bra att få bekräftelse på sina teorier ibland. ;P

That's enough of that shit.

Dagens ^^
Vi impulskåkte in tills stan och försökte köpa kuddar för fem kronor, men det lyckades tyvärr inte. Kul var det i alla fall. ^^

Dagens >_<
Mitt hår ser för jävligt ut! Och det gjorde det igår och i förrgår också! VAD SKA JAG GÖRA!?

Dagens XD
Marcus snodde min City och stack och sket, och sen kom han tillbaka och lovade att han inte besudlat den. Sen bläddrade jag vidare och när jag slutligen kom fram till slutet upptäckte jag att den jäveln rivit ut sudokun bara för att jäklas. XD

3 kommentarer:

Chriss sa...

Jag är nörd på dig! :O

Ell sa...

Aww! ^^

Anonym sa...

Det är svårt att ta tag i sitt liv... Ge det lite tid så kommer du nog igång snart...
(Pratar jag med mig själv eller dig? O_o)