måndag 22 augusti 2005

Helgen

Inte ett ord på fyra dagar, erkänn att ni saknat mig? Eller så har ni inte det, skulle inte förvåna mig. Har inte funnits så mycket att rapportera egentligen, helgen flöt på utan några problem alls och allt är allmänt bra. Mitt liv äger just nu. ^^

Fredagen spenderade jag hemma hos Svedski tillsammans med henne, hennes pojke (har jag nämnt honom innan? Johan, heter han), och Jojje. Det var fett med kul, typ, även om Johan vägrar tala om vem det var som gav mig en komplimang under Dödens ö (personen hade antytt att man kanske kunde satsa på mig och undrade om jag var singel). Dessutom raggade han massa på Jojje, men det var mest gulligt, för Jojje blev så upprörd. Sött. ^^

Lördagen var jag också hos Svedski, för vi skulle baka klart våra vaniljpraliner. Det gjorde vi, och så badade jag för första gången i hennes pool. Lite skumt egentligen, jag har kännt henne i kanske tre år, men det här var första gången som jag badar i den. Det var roligt i alla fall, även om pooldammsugaren var skitläskig, ser ut som värsta monstret. Fast Svedski hävdar att den är helt ofarlig, men det tror jag inte ett skit på!

Mina planer för den kvällen var att träffa Jojje, men det blev inte av. Så då impulsdrog jag med Svedski in till stan där vi gick på Party Spectrum. Det var kul, första gången jag var på något som överhuvudtaget kan liknas vid en fest på hur länge som helst. Jag vill gå på mer fest, för nu har jag seriös lust till det (senaste festen missade jag, för jag gjorde ju min "tjejgrej" med mamma och Lillasyster). Mer fest, folket!

Över huvud taget vill jag göra fler saker och inte bara sitta hemma hela dagarna. Datorn tröttar ut mig, och den senaste tiden har jag ändå bara suttit vid den någon timme på kvällen. Det är då det är intressant, så det spelar ingen roll egentligen.

Jag tycker faktiskt att jag lyckats rätt bra med den idén hittills. Jag har något att göra nästan varje dag den här veckan (iofs inte på fredag och söndag, men det blir nog något), och på lördag har jag tom hittat något kul som HÄNDER. Det vill säga Rix FM festival som jag drar med Musikski och Tiriq på. Heja mig, fortsätt så. ^^

Zajje, min bästis för flera år sen, ville dessutom träffa mig någon gång i veckan. Så vi ska nog ses på torsdag, om saker går som jag tänkt mig. Blev väldigt förvånad över att hon föreslog det, men väldigt glad också. Trodde inte hon ville umgås alls med mig längre, men ack, så fel jag verkade ha. Få se hur det går. ^^

Nu har jag egentligen inget mer att skriva, eller jo, jag hade värsta djupa grejen som jag tänkte ta upp, men jag orkar inte just nu, så jag gör det imorgon istället. Det var inte så intressant egentligen, så jag tror att ni överlever.

Mats Hedlund borde för övrigt tömma sin inkorg, för jag börjar bli fett irriterade på att jag inte kan skicka min skivbeställning till honom. Det är nämligen så att jag har satt in pengar, men jag tror inte han fått själva beställningen. Det är fett tjockt. Men, men.

Over and out.

Inga kommentarer: