onsdag 5 augusti 2015

Juli i bilder

Wooaah, är det redan augusti? Ärligt talat jag har ingen aning om vad jag gjorde i juli så det här inlägget lär vara lika upplysande för mig som för er ...


Jaaa, just det! Det var Sasuke 31 så jag och Chriss streamade och Skypeade. Det var fan fint, förutom att alla våra favs åkte ut direkt.


Gerbilerna, numera kända som my problematic favs, trivdes sådär under sin golvtid.


Embraceade min hipstersida och började göra hälsosamt fruktvatten i glasburkar. Detta var mitt första attempt, som bara var med hallon för det var allt jag hade hemma.


Här är en lite snyggare variant med hallon, grapefrukt och koriander. Mkt gott, 10/10 typ. Boken var också fett bra.


Testade en ny grej med håret men vet inte om det märks.


Mina precious cinnamon rolls har en tendens att vara problematic favs ibland de också.


Okej, jag hatade Jurassic World with a passion, men tro fan inte att det kommer hindra mig från att köpa schysst merch, för det kommer det inte.


Jag och Hanna var på Dunkin' Donuts och testade oss igenom en låda. Mkt nice.


Ett mindre lyckat exempel på hälsosamt fruktvatten. Men kiwisarna fick en cool färg iaf (jag övervägde att äta en men jag gjorde det inte).


Min favoritmugg. :(( Det här min ANDRA sån här mugg och den andra jag slår sönder. :(( Måste till ÖoB och köpa en ny.


Som om det inte var illa nog slog jag sönder kaffekannan tre dagar senare!? Fy fan är fortfarande upprörd över det.


Zackrid och jag var och såg Ant-Man (den var nice) och när vi går genom köpcentrumet utbrister Z plötsligt: "är det där en grönmålad pikachu!?". Och ja, det var det.


Köpte fler nice t-shirts.


Jag hade en väääldigt jobbig dag på jobbet. Ska ni gå på museum den här sommaren, välj en solig dag är allt jag säger.


Var på Stadsbiblioteket och hittade den här bland fantasyböckerna. Det stod faktiskt en hel del bra längst ner ...


Fick hem ännu fler nice t-shirts! :D


Läste en bok som handlade om mig.


Min bror fyllde år så jag åkte hem till honom för att fira. Ville inte komma tomhänt så köpte en Kalle Ankas Pocket till honom. Han uppskattade det faktiskt och sa att den skulle vara perfekt att ha med när han flyger till Cypern. Kalle Anka funkar alltid!


Bror bjöd på pannkakstårta med hemmagjord jordgubbssylt (sylten gjord av min brors sambos mamma). Fett gott.


Var snormätt efter pannkakstårtan men när Mimmi kom hem med en gäng donuts kunde jag ju inte säga nej utan tryckte i mig en till. Mmmmmm.


Jag smög runt bland hemliga delar av museet när jag hade tråkigt på jobbet, men det får nästan bli en egen post ...

Men jaha, det här var visste vad jag gjorde i juli! Spännande.

True story.

Inga kommentarer: