måndag 20 februari 2012

There is my baby...

Bildkälla: http://www.cdon.com/
En sån här schnygging har jag just klickat hem. Impulsköp, men det var min förra mobil också och den har tjänat mig väl i 2,5 år nu (vilket är mobilmotsvarigheten till att jobba tills man är 75, om ni undrar). Den har allt jag kräver av en mobil: Office-paketet, är en Nokia, med qwerty-tangentbord. Tro mig, sen touchtelefonerna tog över är qwertyfåner fan inte lätthittade (förutom Xperia, men min mamma har en sån så det går inte för sig!).

Aja, jag tar ändå steget in i den nya tekniken för den här jäveln har ändå touch också. Har alltid varit skeptisk (läs: anti och hatisk), men jag tror fan det här kan bli bra ändå. Var lite kärlek vid första ögonkastet. Don't let me down, du-du-du-du-duuuu...

True story.

Inga kommentarer: