söndag 26 juni 2011

Who says you can't go back?

Nu har jag temporärt flyttat tillbaka till mina föräldrar. Well, i alla fall i typ två veckor (fast jag åker nog hem över helgen) eftersom jag ska jobba nu. Fantastiskt. Det är lite tråkigt, för jag har ingen egen dator (laptopen är på lagning), eller TV (iofs, jag lånar min brors bärbara DVD-spelare, men inte samma), och knappt ett rum att bo i (det är som en bladning mellan förråd och gästrum, men mamma hintade något om att fixa till det imorgon när jag jobbar). Jag får väl läsa massvis med Harry Potter.

Jag vet inte hur många av er som sett mitt rum som det såg ut förut, men har ni inte det kan ni ju ta en snabb titt här. Sen jag flyttade kan man ju konstatera att min syster lever gott, hon har tagit över mitt gamla rum, som totalrenoverats, gjort om det som var en gemensam klädkammare och matförråd till sin privata walk in closet, och har i stort sett badrummet på övervåningen för sig själv. Livet kunde vara jobbigare för henne.

Dessutom är hennes nya rum skitfint, även om bilderna kanske är lite dåliga.


Stört fint! Och det ser mycket större ut än vad det någonsin gjorde när jag bodde där, kan jag ju säga.

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Christ on a cracker vad det ser annorlunda ut! :O Men väldigt fint! Lyllos din syster...

Ell sa...

Haha, jag vet! Jag är avundsjuk. XD