torsdag 25 november 2010

Ell IV training montage


Det där var typ jag för några timmar sen. Eh... okej, jag kanske inte ska jämföra min tjugo minuter långa löptur i snön med ALLT i det där träningsmontaget, men när man pulsade fram genom skogen var det lite som i början. Jag är alltså Rocky i det här scenariot. Och jag tänker att om utomhusträning under vintern fungerade för honom, då ska väl jag inte vara sämre

Mmm, men snön! Jag vet vad ni tänker: Ell, ångrar inte du inlägget du skrev i somras nu? Nej, det gör jag faktiskt inte. Jag är så glad över snön. Det har snöat i flera dagar nu, och det är så fint utomhus! Världen har slutat vara grå och fittig, och istället är den vackert vit. Kylan är inte lika jävlig nu, mörkret är inte lika jävligt, ingenting är jävligt. Det är bara fint, och det blåser inte ens nu så det är ganska nice ute.

Jag vaknade till och med i morse och hade drömt att det regnade och att all snö var borta. Fick lite panik innan jag tittade ut och såg att det var fel. Jag vill ha snö resten av vintern nu. Det vore niiice. Och så kan man leka Rocky, och det är ju inte heller helt fel! :P

True story.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snön är så himla fin <3 Älskar att det lutar åt att bli ännu en fantastiskt _vinter_. Awesome!

Ell sa...

JA, det är så sjukt nice!!! :D :D