fredag 26 november 2010

"Bambi, not everybody loves Journey as much as you do."

Jag har gjort min första spotify-playlist. Yay me! Om ni inte tycker att det är särskilt imponerande skulle ni hört mig förut. "Vilken är din favoritfunktion på Spotify?" "Jag gillar sökfunktionen, den förstår jag mig på...". Fast playlists var ganska lätt också insåg jag, så det är väl jag som en jävla n00b. Whatevs!

Fredag heter den och uppenbarligen blev det en länk när jag tryckte ctrl + v på adressen. CRAZY! Det är i alla fall awesome fredagsmusik. Och då tänker ni "men Ell, det är ju bara hårdrock", och på det svarar jag "FUCK YEAH!".

Fett bra, okej?
Där får ni en bild för er som inte har spotify (för till skillnad från 90% av de som har spotify vet jag att ni finns och jag tänker inte glömma er!!). Bra lista!

True story.

Inga kommentarer: