lördag 27 november 2010

Trams är läskig, ok?

Trams och jag står och tittar igenom varsin pärm med bilder på "Mixed male photos" (det var skådisar btw, så det var inte bara random män... även om det inte vore helt olikt oss heller i och för sig). Jag blir lite svag för en signerad bild på Dolph för 700 spänn (lät dock bli), och plötsligt utbrister Trams:

- Vem vill ha en signerad bild på en halvnaken David Hasselhoff!?

- Vem vill inte ha det? frågar killen som säljer autograferna.

- Ja, precis, håller jag med (fast jag är inte seriös, okej. Jag kanske har dålig smak, men den vet trots allt sina gränser!).

Trams börjar asgarva.

- Du kanske hellre vill ha en helnaken, är det det du menar? fortsätter säljaren.

Trams fortsätter garva, så säljaren tar det som ett ja och går iväg ett tag. Vi fortsätter kolla, Trams frestas av (läs: skriker exalterat och samtidigt av ångest eftersom hon egentligen inte har råd) en signerad bild på Mark Sheppard, då säljaren kommer tillbaka.

- Du skrämmer mig, tror jag, säger han.

Trams inser plötsligt varför hon alltid får Darth Vader-grejer av folk och embracear sin mörka sida. Eller något sånt. Det sista kanske inte var sant, hon har inte verkat mer dark side än vanligt, men å andra sidan kan Darth Vader-grejerna vara en hint.

All I'm saying: beware of Trams.

True story.

Inga kommentarer: