torsdag 8 juli 2010

Meme :D

Jag har snott ett meme från Trams för jag tyckte det behövdes en update! :D

1. Take five books off your bookshelf.
2. Book #1 -- first sentence
3. Book #2 -- last sentence on page fifty
4. Book #3 -- second sentence on page one hundred
5. Book #4 -- next to the last sentence on page one hundred fifty
6. Book #5 -- final sentence of the book

Mina böcker

Bok #1 Min far hade en dröm - Barack Obama
Bok #2 Mess - Jens Ganman
Bok #3 Harry Potter och den flammande bägaren - J.K Rowling
Bok #4 Sagan om de två tornen - J.R.R Tolkien
Bok #5 Jag och extra allt - Morgan Spurlock

Ooooooch berättelsen:

Några månader efter min tjugoettårsdag ringde en främling upp mig för att berätta nyheten. Bitte håller upp händerna. "Hejsan svejsan!" ropade Bagman glatt. Då de fruktade att komma för sent, fortsatte de sin travtakt med all den snabbhet de var mäktiga och gjorde blott sällan uppehåll. Och att vi är beredda att rösta med våra gafflar.

True story.

Inga kommentarer: