onsdag 21 juli 2010

Kristianstad :D

Som ni märkt uppdaterar jag jätteofta nu. Det är för att jag varit en högst upptagen människa och då händer det att bloggen kommer ikläm. Eller egentligen är det för att jag varit hos Chriss och spelat pokémon i lite mer än en vecka nu, och det blir inte så mycket att blogga om då ("Oh, nu fångade jag en cricketot" blir inte så givande inlägg liksom).

Meen jag tänkte visa lite bilder från min tid i Kristianstad! :D

Okej, den här har inte så mycket med mig och Chriss att göra. Men den var fyndig. Och vi åkte iofs massa bil, i en volvo... fast den är vit. Skåningar alltså. ♥

En mycket dålig bild på Calle & the Undervalleys som vi var och såg. Vi såg iofs massa nice artister, typ The Ark, Royal Republic, Johnossi... och även Barbados fast det var kanske inte helt frivilligt. :P

Nelly!! Vi var och shoppade loss i Malmö och fick ta med honom hem. Eller okej, vi fick ta med honom eftersom han tillhör Chriss bror och hans flickvän som skulle flytta hem i två veckor. Men han är fin, trots att han ser lite dum ut ibland. ^^
...jag vill ha en hund. :(

BACON SNACKS!!! De har fucking bacon snacks på bion i Kristianstad!!! Så jävla nice var det. Och filmen (Knight and Day) var inte heller att klaga på!

Sen igår var vi hos Gunilla som bor på en bondgård och kollade på kor. Det var asnice. Det här är en robot som mjölkar korna helt själv!! Den vet när de ska mjölkas och allting, och sen använder den typ laser för att hitta till spenorna. SJUUUKT coolt.

Kalv! ^^ Den tyckte uppenbarligen jag smakade gott för den slickade mig över typ hela armen. Jag gillar kor. Nästan lika mycket som jag gillar giraffer, om det säger er något. :P

Det var allt från Skåneland! Nu är jag hemma i typ 30 timmar, sen imorgon (tiidigt) drar jag vidare till Elins landställe för att chilla där med henne. Och gå på Liseberg! Kommer bli nice.

True story.

Inga kommentarer: