lördag 22 maj 2010

Första turen till landet

Jag hade tänkt blogga om min nya pinsamma attraktion till en viss skådis (okej, i två av hans roller, men det är fortfarande pinsamt), men jag hittar inga bra bilder att illustrera det hela med, så något sånt blogginlägg får ni inte (vilket kanske är lika bra, jag måste nog ha någon värdighet kvar).

Nu är jag på landet med min familj, vilket är ganska nice. Det blåser kallt och jag måste plugga, så det känns inte så inspirerande, men jag tror solen kommer titta fram snart så när jag pluggat klart kan man gå ner och bada, vilket såklart är NICE.

Det är allt spännande som händer i mitt liv just nu. Förutom att jag tog med mig En prinsessas dagbok åtta och nio hit och redan läst till halva nio och undrar varför i hela helvete jag var så dum att jag inte tog med mig tio också. Idiot, Ell!

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Du måste berätta vilken skådis du har en crush på!!

Och jag läste ut En prinsessas dagbok 10 innan idag; du borde ha tagit med dig den också!!!!

Ell sa...

Jag SMSar dig för det är FÖR pinsamt för att skrivas här...