lördag 15 maj 2010

Gästbloggare: Cykel!

Efter dundersuccén som gästbloggare hos Snygg-Elin har jag återigen lyssnat på er kära läsare, så här kommer det efterlängtade inlägget Cykel gästbloggar hos Snygg-Ellen! :)

Idag har vi myst på ett jättehärligt källarcafé i gamla stan. Nu förstår jag charmen med stockholm! Vi har många caféer i staden jag kommer ifrån också men i stockholm finns det så mysiga caféer att man bara behöver vara på ett av alla tusen! Då är det bra liksom:) Och man ska inte skrämmas av att det är en källare i stockholm ibland kan det vara skönt att smita från stockholmsstressen som råder på gatorna!

Mina fina girls lagar nu lite käk innan det blir fest! ;) Så himla roligt, verkligen avslappnande med lite fest nu i långhelgen, efter en lång pluggvecka!

Jamen nu ska jag faktiskt vara lite social med tjejerna, innan maten tar slut ;)

Lovar att återkomma snart igen, ha det gulligt
puss!

Inga kommentarer: