lördag 14 april 2007

Mystisk lista från Hanna

Tio första

1. Första bästa kompis: Rebecca, tror jag. Sen kallade jag henne "din knöl" en gång och vi var bittra fiender tills vi började i samma klass i femman och började hata samma kille. Men nu har vi inte hörts på ett par år...
2. Första bil: Den var röd och av plast och hade ett coolt klistermärke på sidan.
3. Första kärlek: Det är svårdefinierat! Kan väl säga Mattias, då, min brorsas och min bästa kompis som också var den första killen jag pussade på munnen. Vi gick i ettan, eller om vi ens börjat där, och jag pussade honom på kinderna och han sa typ... shit, jag har glömt vad han sa, men han sa nåt och pussade mig på munnen. "Nej, här också" kan det ha varit. Lätt det mest romantiska ever.
4. Första husdjur: Vårt marsvin Pepsi. Han dog efter tre veckor.
5. Första semester: Åland, säkert.
6. Första jobb: Tidningsutdelande i sjuan typ. Yay...
7. Första köpta skiva: Aquas första skiva. Mitt bästa köp ever, lyssnar fortfarande på den.
8. Första riktiga kärlek: HAHHHAA, jag vet inte. Han Solo. Han är the love of my life.
9. Första piercing: I höger öra. Bara.
10. Första konsert: Tror det var Lars Winnerbäck i Uppsala. :P


Nio senaste

1. Senaste alkoholdrycken: Jag dricker inte alkohol. :P
2. Senaste bilfärd: Pappa skjutsade hem mig. Who cares?
3. Senaste filmen du såg: Vi försökte titta på Kingdom of Heaven, men den är sämst. Jag hatar Orlando Bloom.
4. Senaste ringda telefonsamtal: Till min lillasyster. ^^
5. Senaste bubbelbadet: Minns inte.
6. Senaste kyss: HAHHAHAHA, igen. Vi säger Martin, för det var väl den senaste som typ räknades.
7. Senaste gången du grät: Räknas det när jag råkade hårspraya mig i ögat? För annars var det nog förra veckan när jag var arg på Martin någon gång.
8. Senaste måltiden: Mystisk pastarätt.
9. Senaste spelade cd: En som jag bränt. Den börjar med "Best of Both Worlds" med Hannah Montana så jag kan vakna till den...


Åtta har du nånsin

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja. Det slutade som vanligt, han fick en örfil och vi hördes inte på ett och ett halvt år.
2. Blivit kär vid första ögonkastet? Definiera första? :P
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Ja, min egen bl a. XP
4. Fått ditt hjärta krossat? Japp!
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Mycket möjligt. Men jag hoppas inte det.
6. Haft ett one night stand? Alltså... jag försöker, men av någon jäkla anledning vill de alltid ALLTID ha mer. Men det har nog hänt.
7. Busringt till någon? Någon gång kanske...
8. Stulit något? En gång snattade jag en mystisk badgrej. Jag var väldigt liten då. Den gick sönder och förstörde tapeten.


Sju spårlöst försvunna

1. Vännerna från förr. ;P
2. Lågstadiet
3. Mellanstadiet
4. Högstadiet
5. Min svenskabok.
6. Mitt hår.
7. Och jag tror det var ett tag sen jag såg min självdistans.


Sex saker du gjort idag

1. Vaknat
2. Ätit frukost
3. Tittat på Robin Hood och mer Disney Channel :D
4. Sett Stargate-filmen. <3 :D
5. Sagt hejdå till Chriss. :/
6. Garvat åt att min bror sträckt en sena. XD


Fem favoritsaker utan rangordning

1. Min MacGyver-box.
2. Mina affischer. Allihop!
3. Okej, jag älskar alla mina DVD-boxar, faktiskt. Och mina Star Wars-DVDer...
4. Min mobil! Folk jag gillar är aldrig mer än ett SMS bort...
5. Greger! :D Fast han är mer en person, men ändå...


Fyra personer du kan berätta allt för

Chriss, Trams, min mamma... och så Greger förstås! Visserligen har jag hur många fler som helst som jag berätter mycket för, jag har problem med att vara tyst, men framför allt de här...


Tre val

1. Blått eller rött? Blått. Inte politiskt kanske, men de tär en fin färg!
2. Sommar eller vinter? Sommaren. Jag bor i fel land. Fel värld, egentligen.
3. Choklad eller chips? CHOKLAD SÅKLART ÄR DU DUM ELLER?


Två saker att göra innan du dör

1. Skriva brev till alla kändisar jag verkligen gillar. Typ Ricky Dean och Harrison Ford. Och Bindi!
2. Maratonse alla säsongerna av Vänner.


En sak du ångrar

1. Allt jag aldrig gjorde.

Jag utmanar typ Chriss, Trams, Malin och folk som bara allmänt har tråkigt...

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://mesmorizee.livejournal.com/12670.html
Ta-da! Jag är så bäst! ^^

Ell sa...

Heja dig! :D