onsdag 25 april 2007

If you are true to yourself...

Jag blev utmanad av:
Drean!

Sex sanningar/egendomliga saker:
1. Jag gråter till alla filmer typ. Eller inte alla, men många. Allt tecknat. Och Lejonkungen gör mig typ suicidal.
2. Jag biter på naglarna när jag vill vara någon annanstans.
3. Vissa dagar orkar jag bara med vardagen eftersom jag har tillräckligt bra fantasi för att faktiskt kunna övertyga mig själv om att någon bisarr och helt orealistisk dagdröm kommer bli sann.
4. Jag kan inte ge upp. Det händer att jag försöker, det händer att jag lägger ner ett tag, men in the end så kan jag inte släppa taget. Om något.
5. Jag skrattar alltid lika mycket åt Åsnans monolog om lasagne i första Shrek.
6. Om jag kunde åka tillbaka i tiden och göra saker ogjorda skulle jag nog inte göra det.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras
namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta
dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag utmanar: Chriss, Trams, Svedski, Hanna och Malin. :P

5 kommentarer:

Sweetcurry sa...

Jag gråter varje gång någon annan är ledsen och det ser ut att börja rinna tårar när som helst. Och när det är något helt otroligt sött.

Jag är så känslig.

Ell sa...

Haha, aww! Men ja, söthet är det värsta, då rågråter både jag och min mamma. Typ scenen när han friar i Love Actually, haha, den är farlig. :P

:P

Anonym sa...

http://mesmorizee.livejournal.com/12916.html

Utmaning utförd ;p
Det tog jättelång tid att komma på sex saker. >_<

Vikki sa...

Kollar du på Shrek på svenska? :(
Då missar man ju hälften av alla skämt!!
Skrek ftw^^

Ell sa...

Vikki: ja, jag har bara första filmen på svenska hemma, inspelade på VHS lix. Men jag tycker den är bra ändå, Jonas Malmsjö är fantastisk som Åsnan liksom. <3