torsdag 5 april 2007

Get ready for life as it should be

Om mindre än en timme åker jag till Trams. ^^ Och jag har ont i fötterna just nu. Så går det om man går alldeles för långt med alldeles för mycket packning på alldeles för höga klackar (men vad gör man inte för en snygg outfit?). Men på bussen är det väl värt det.

Har dessutom köpt två subs som färdkost, en till middag (börjar bli väldigt hungrig!) och en till... senare ikväll. Blir nog hungrig då med (och så Coca Cola Zero, att skölja ner det med, såklart!). Det tar alldeles för lång tid att åka till Norrland, alltså. Till och med nära Norrland, typ Uppsala, tar för lång tid! Helt hopplös landsdel.

Har försökt med lite "Pimp my phone" med bilder på Ricky Dean, men det går dåligt (det går dåligt att skriva hans namn också: Richard Drean Anderson känns av någon anledning bättre för mina fingrar :S). Kan inte skicka över några till fånen, och google bildsök på mobilskärmen går av någon anledning INTE bra. Varför övergår mitt förnuft. Får väl ta tag i det när jag kommer hem istället.

Nu ska jag nog logga ut och försöka styra upp mig och sånt där innan bussen går. Ciao så länge!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, nära Norrland? Nej, uschnej, Upsala är ju fett... normalt. eh?