tisdag 3 april 2007

It's gonna take a superman to sweep me off my feet

Om någon undrar hr det går med Martin så går det inte bra. Tja. det har typ börjat gå baklänges, om jag ska vara ärlig. Glöm allt med att träffas och se "Vi äter oss till döds" eller att prata sci-fi eller att över huvud taget vara vänner. Jag har försökt precis allting för inte börja hata honom, men trots alla ansträngningar att hantera problem på ett helt nytt sätt, typ genom att bryta ihop och gå vidare, så slutade det ändå som vanligt med att jag hatar honom. Och tro mig, om det fanns nåt sätt att låta bli skulle jag, men det går inte.

On the bright side of life så bokade jag Per Gessle-biljett idag! ^^ Moltie har också bokat (om några minuter iaf :P), och jag valde alternativet som gör att man kan vinna en träff med honom. Haha, det tycker jag att jag förtjänar efter den här jobbiga månaden, så please mister postman, kom med ett kort: ge mig Gyllene Tider. Ärligt talat tror jag inte det har gått upp för mig att jag ska se Gessle än, men jag antar att jag kommer dö när det väl är dags. <3

Sen ska jag till Trams på torsdag och så kommer Chriss om en vecka, så jag tror att jag klarar mig ändå. Bra med människor som förstår en, liksom. Och så har jag ju min MacGyver-box som underhållning däremellan, så utan tvekan mitt bästa köp på länge. Hörde för övrigt bästa historien av Marcus apropå det idag, citerar så gott jag kan:

"Han MacGyvrade ett VHS-band. Vi skulle titta på en VHS men när vi kollade på den så hade den där svarta tejpen liksom trasslat ihop sig så det gick inte att titta. Alla normala människor hade ju då tänkt att vi tar ett annat band, men inte han.

"Ge mig ett gem!" sa han och när han fått ett så tittade han lite på den och sa "här börjar vi" och sen slet han sönder tejpen och slicka lite på den i varsin ände och så satte han ihop det igen och använde gemet för att få det att hålla ihop. Det funkade perfekt, förutom att förtexterna saknades. Och jag tror det var ett Star Wars-band."

Så otroligt rätt, helt enkelt!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Svedski sa...

Det är så. Man kan som sagt inte klättra upp för Mount Everest första gången man klättrar i berg. Men det kommer. Ge inte upp! Kram!