onsdag 11 oktober 2006

Make your own kind of music

Var hittade du denna utmaning?
Hanna utmanade mig. Och jag kan ju knappast låta bli?

Vad lyssnar du på för sorts musik?
Allt. Och inte typ "allt inom metal" utan allt som finns i MP3-format, typ. Men det brukar hålla sig till någorlunda populär musik, utom i vissa fall. Typ.

Vad heter favoritartisten/artisterna?
Oj, håll i er nu: Goo Goo Dolls, Per Gessle, Gyllene Tider (Roxette ibland också), Slade, Beatles, Jimmy Eat World, Counting Crows, Aqua, Dia Psalma, Loke... och en jäkla massa annat.

Låt som gör dig glad:
Jump (for my love) med Pointer Sisters inte så mkt pga låten, utan mest för att man direkt kommer att tänka på Hugh Grant som dansar i Love, Actually. Iaf gör jag det! ;P

Bästa låten:
Just nu är det lätt Hear you me med Jimmy Eat World som är med i A Cinderella Story. Jag kan lyssna på den här hur många gånger som helst.

Sämsta låten:
Ehm... det känns ju lite vuxet att säga Crazy Frog, men jag tål inte grodan, alltså.

Bästa partyhiten:
Men jag paaaartar aldriiiiig! :(

I min iTunes:
Jag har inte iTunes! Men jag har Winamp, och där jag har ett gäng låtar jag gillar just nu. Typ Europa Brinner med Anders F Rönnblom.

Jag utmanar: Chriss, Trams, Linda, och typ Malin om hon fortfarande bloggar. Samma gäller väl Bill Stjärnkvist, om nämnda individ läser här. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller så med dig angående jump-låten, hugh grant ser bara för rolig ut när han dansar!

Ell sa...

Jag vet, det är helt sanslöst! Jag hittade klippet på YouTube och jag kan se det flera gånger på rad och det är lika bra VARJE gång! :P