tisdag 31 januari 2006

Utmanad!

Hanna har just utmanat mig på det här:


"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."
Sååå, det är klart jag tänker ställa upp på det! :P
  1. Jag går inte på a-brunnar. Det är sen jag var liten, när man brukade säga att man fick tur/otur/kärlek, osv av de olika brunnarna. Om jag går på a-brunnar slår jag på mig själv tre gånger (fast inte så det märks), för det var det enda som hjälpte. Fast det ska egentligen vara någon annan som slår...
  2. Jag rör jämt på mina armar, det är någon sorts tvångstankar jag har. Från början gick jag runt och hoppade med ett ickeexisterande hopprep (typ i femman, jag gjorde det JÄMT), sen har jag tränat bort det bitvis, t ex kändes det som att jag hade det runt fötterna ett tag så jag var tvungen att trassla upp det hela tiden. Nu rör jag bara händerna i min mönster, typ hjärtan, eller rutor...
  3. Jag börjar gråta jättelätt när jag ser på film, det har jag efter min mamma. Hon är värre än mig, jag brukar kunna hålla tillbaka tårarna för det mesta, men ändå... :P
  4. Jag har ett par gosedjur i min säng (de har bara hamnat där!), och jag brukar ligga och krama min favorit (Greger) när jag ska sova... ibland.
  5. När jag kollar på TV så sitter jag alltid och flippar med fjärrkontrollen, liksom kastar upp den i luften, låter den snurrar ett varv, och sen fångar den. Jag har blivit ganska bra på det, faktiskt.

Jag utmanar Chriss, Svedski, Musikski, Bill Stjärnkvist och Zackrid.

Här kan ni läsa vad Hanna skrev. :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

min favorit among gosedjur heter lassie ;)

Ell sa...

Hanna: Vad gulligt. :P

Svedski: Ey, i fuck u mom!

Svedski sa...

Spegelboll: Eeey! *fett upprörd* i fuck U mom! n u dad!

Ell sa...

Haha, vet du förresten vad en av turkarna kallade min lillasyster? Mini-whore!!!