tisdag 31 januari 2017

Review: Den som finner

Den som finner

My rating: 4 of 5 stars

Den här boken var weird för det tog typ hundra sidor innan Bill Hodges dök upp och jag bara vad ska han ens göra i den här ploten? Men han gjorde en del bra när han till sist dök upp och storyn som ledde upp dit (bokens faktiskt plot) var spännande nog på egen hand.

Men vi måste prata om slutet dock??? Jag kan inte fatta att den här crime-serien snubblat in på övernaturligt territorium?? Jag trodde verkligen King försökte göra någonting annorlunda här, men jag hade visst fel. Jag är, dock, varken arg eller besviken. Jag är väldigt intresserad av att läsa nästa bok och se vart det leder. Det är bara inte vad jag förväntade mig.

Oh well ... finns den tredje boken redan på svenska? Ska kolla på det.


True story.

Inga kommentarer: