måndag 9 januari 2017

Review: Om jag stannar

Om jag stannar

My rating: 4 of 5 stars

Jag såg den här filmen för ett par år sedan och jag gillade den, så det kändes rätt att läsa boken. Jag minns inte allt från filmen, men jag tror jag föredrar den. Återblickarna fungerade bättre på film (de känns liksom mer organiska) och vissa scener i boken (som handlar om random rockstjärnor som hälsar på sjukhuset) som jag ärligt talat tyckte var lite töntiga saknades (om jag inte missminner mig).

Med det sagt är boken inte dålig och jag skulle absolut rekommendera den! Jag vet inte vad uppföljaren handlar om och jag är inte säker på om jag kommer läsa den för jag tycker storyn som den är är ganska perfekt.


True story.

1 kommentar:

Unknown sa...

https://www.youtube.com/watch?v=AWAsI3U2EaE

Över tio år har gått och jag börjar bli rädd för att glömma.

Jag undrar om min vän kommer ihåg mig, det var så länge sen vi sågs.. Och jag hoppas att vi ses igen, för jag saknar att få dig skratta så mycket.

Kommer du ihåg?

Zjihan.k@gmail.com